Mot Sahlgrenska!

Nu sitter jag på tåget igen, återigen för besök på SU. Gårdagens läkarbesök var bara konstigt och förvirrande? Jag ska berätta om allt som hänt den senaste veckan när jag kommer hem och sitter vid datorn ikväll!
 
Nu ska jag träffa dietisten. Det känns Inge kul alls allt som hänt under sommaren har gjort det oerhört svårt att koncentrera mig och kämpa med kosten :(
 
Så det är med nerböjt huvud och skam i kroppen som jag går dit. Men jag tror också att mitt "jävlaranamma" börjar väckas till liv igen...
 
Önskar alla Er fina läsare en bra dag!
Kram
JZ79
2013-08-08 @ 15:19:40

Hoppas dagens besök hos Disa gick bra. Förstår din känsla att gå dit när man "fuskat", tur då att Disa
Är så peppande och förstående och får en på rätt spår igen. Ser fram emot kvällens uppdatering. Kram

Svar: Ja det är inte kul att ligga så pass mycket på plus. Men what´s done is done... Hur har det gått med vikten för dig i sommar? Kram!
Fertilitetsresa

JZ79
2013-08-09 @ 16:43:29

Det har gått sådär med vikten. Har ju lovat mig själv att inte väga över 73 kg (vägde som minst 69 kg under studien) Har funkat bra fram till nån vecka sen då vågen helt plötsligt visade 75kg :-o !!! Nu räknar jag kalorier för fullt å det är skärpning som gäller. Det visar sig redan på vågen, kostråden funkar ;)
Vill stanna på 71-72, då trivs jag bra. Ska till Disa i början på september, då ska vågen visa <73 iaf.
kram

Svar: Ja det hoppas jag på för dig! Ja samma sak för mig: hålla kostråden funkar, det vet jag :) Kram på dig!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0