Soffläge!

Har känt mig halv-krasslig i en vecka nu, som det brukar bli på hösten...  Och nu har jag feber och har hostat hela natten :(
 
Visst är det synd om mig?
 
 
Skojar bara, men det är drygt och tråkigt att vara sjuk, men jag roar mig med att ta fram Sex and the City-boxen :)
Jakteneftertotallycka
2013-08-24 @ 18:50:19
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Ja, det är tråkigt att vara sjuk! Hoppas du kryar på dig snart :) Själv har jag varit superförkyld och hängig sedan förra måndagen. Snart två veckors stoffläge är ingen hitt men jag har verkligen inte orkat nått. Men man hinner plöja igenom många filmer ;)
SATC är en underhållande serie. Har du sett alla säsonger?
Kram!

Svar: Jajamen jag har ALLA säsonger i bocen och jag har sett dem flera gånger + de båda filmerna förstås! ;) Krya på dig du med!! Kramar
Fertilitetsresa

Maja
2013-08-25 @ 17:24:09

Krya, krya på dig!! Kram:-)

Svar: Tack, mår lite bättre idag :) Kram
Fertilitetsresa

JZ79
2013-08-25 @ 20:19:10

Krya på dig vännen! KRam

Svar: Tack :) Kram!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0