Tjänsten är nu aktiverad!

Jag tror jag har löst betalningen till kliniken nu? Men det var lättare sagt än gjort.. Jag fixade det inte på egen hand utan fick ringa bankens support. Det visade sig att jag behövde aktivera tjänsten "Utlandsbetalningar". sedan var det svårt att fatta vad som var  "IBAN", "BIC" och "SWIFT".
Förhoppningsvis har jag gjort rätt och i så fall blir det lättare nästa gång jag ska betala för nu har jag sparat alla uppgifter. Hursomhelst är jag en erfarenhet rikare!
 
Ps. Tack Mary och Ebba för er hjälp i en stressande situation!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0