Tråkigheterna fortsätter...

Igår blev en annan i den nära familjen sjuk. Alla mår dåligt. Det är svårt att handskas med allt och det känns som en dominoeffekt. Ni vet en bricka rasar och en massar andra drabbas och rasar de också :(
 
Mest av allt är jag bekymrad för min makes skull, det är fruktansvärt att se den man älskar mest på hela jorden så ledsen - det krossar mitt hjärta!
 
Men vi försöker finnas där för varandra, stötta "alla", så att inte fler rasar.
Elin
2013-08-14 @ 10:52:35
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com

Nej :( <3
Beklagar och hoppas att den nära mår bättre snart!
Kram

Svar: Tack. Kram
Fertilitetsresa

Maja
2013-08-14 @ 11:30:34

Neej!! Så tråkigt att höra!! Tänker på er!! Sänder många varma styrke och tröstkramar till er!! Hoppas sjuklingen kryar på sig!! Maja

Svar: Tack!!
Fertilitetsresa

tanniz
2013-08-14 @ 12:24:30
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Men räcker det inte? Fy vad jobbigt. Tänker på er. Hoppas personen inte är allvarligt sjuk och att denne mår bättre snart. Även du vännen.
Kram

Svar: Ja det är tufft :( Tack för dina ord! Kram
Fertilitetsresa

Fru B
2013-08-14 @ 16:41:32
URL: http://frublyckavaredu.blogg.se

Nej men herregud! Inte fler tråkigheter, ni har ju vart med om tillräckligt redan..kramar!

Svar: Tycker jag också :(
Fertilitetsresa

Jakteneftertotallycka
2013-08-14 @ 17:34:33
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Nej, kära ni, nu är det på tok för mycket tråkigheter som följer på varandra. Det är så fruktansvärt orättvist och jag önskar det fanns något man kunde göra för att förändra er tillvaro. Stackars mannen din, han drabbas hårt. Du är så stark som orkar stötta honom när livet är riktigt tufft för dig också.

Det brukar sägas att efter regn kommer solsken. Jag hoppas i djupet av mitt hjärta att ert solsken flyttar in i din mage redan i höst när ni gör er äd. Det är ni MER ÄN värda <3
Stor styrkekram
Hälsa mannen din att det är många av oss som lider med er, och som håller våra tummar, både för er och för era nära och kära!

Svar: Åh vad snäll du är! TACK verkligen TACK det betyder mycket!! Kram
Fertilitetsresa

None
2013-08-14 @ 18:39:57

Men räcker det inte med elände nu? Hur mycket ska en människa utsättas för egentligen? Orättvisa värld!

Svar: Tycker jag med :(
Fertilitetsresa

JZ79
2013-08-14 @ 21:08:04

<3 Kram <3

Svar: <3 Tack <3
Fertilitetsresa

J
2013-08-14 @ 23:09:13

Nej men älskade ni, vad tråkigt. Önskar så att allting vänder för er snart!

Svar: Ja det hoppas vi också :(
Fertilitetsresa

Hanna
2013-08-15 @ 12:49:03
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Men stackars er, hur mycket ska ni behöva gå igenom! Jag lider verkligen med er! Många kramar

Svar: Tack för ditt stöd <3
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0