Mina tankar går till Er

Idag och under hela julhelgen vill jag skicka kärlek till Alla Er därute som kämpar - My heart goes out for you ❤
 
Jag är plågsamt medveten om hur extra jobbig denna högtid - barnens högtid - är när man står där utan sin högsta önskan uppfylld men med hjärtat fyllt av sorg och skvalpande tårar. För den jul jag upplever nu med solstrålar i magen är något helt annat. Strålarna ger mig värme och förtröstan. Jag har hopp om att vi nästa år får ha barn och att detta är vår sista jul som ofrivilligt barnlösa  
 
Jag önskar en fridfull jul med värme och avkoppling till Alla fina bloggläsare och extra mycket kärlek till Er som kämpar ❤
SH
2013-12-24 @ 11:38:06

God jul :) och grattis igen !!!

Tänkte bara tala om att jag mailat dig, men vet inte om det hamnar i skräppost lådan

Svar: Jag tror jag har svarat nu va? :)
Fertilitetsresa

JZ79
2013-12-24 @ 11:42:34

God jul fina du!!
Kram!!!

C
2013-12-24 @ 12:57:46
URL: http://spyor.blogg.se

God jul ❤️

sara
2013-12-25 @ 12:57:29

God jul:) Har också mailat dig hoppas du hinner svara!!!

Svar: Jag har svarat nu :)
Fertilitetsresa

ZtorZillen
2013-12-28 @ 22:15:08
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se

GOD JUL å GRATTIIISS!!!

Svar: Tack detsamma!!! =D
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0