Symptom?

Symptom so far är enorma tuttar enligt maken är de dubbelt så stora   Ingen bh passar längre. Men jag vet inte om det är gravsymptom eller om det är medicinbiverkningar?
 
Jag känner ett lätt illamående som pockar på emellanåt men inte så himla mycket (än i alla fall). 
 
Slutligen har tröttheten fått tag i mig. På eftermiddagarna går jag runt och gäspar och skulle helst av allt bara lägga mig och sova! Inte alls likt mig..
Dustpuppy
2013-12-05 @ 23:25:27

Medicinerna troligen, det är många som har liknande symtom även när det inte blev något. De "riktiga" symtomen, om de kommer (alla mår ju inte dåligt av att vara gravida), är _så_ _mycket_ starkare, du anar inte. Första veckorna med medicinbiverkningar var en önskedröm när graviditeten väl tagit fart! Ta det lugnt nu under första tiden, vila nu när du kan, du kommer behöva energin senare...nu är sista gångerna du kan sova ut, de närmsta minst 18 åren...

/Dustpuppy, gääääsp

Josefin
2013-12-06 @ 06:08:46

Så glad för din skull, du har så mycket fantastiskt framför dig!!Kämpa på med symtomen! :)

Sindyrella1983
2013-12-06 @ 10:18:29

Åhh vilka bra besked från kliniken! ♥ Så skönt med lite symptom iallafall, oavsett om det är av medicinen eller graviditeten. Skönt att kunna känna något =)

Idag är stormen Sven på besök hos mig, det blåser som attans och jag är glad om jag kan hålla mig inne större delen av dagen.
Åhh jag har beställt och fått skorna jag ska gifta mig i =) Jag längtar så till det är dags... Många månader kvar, den här väntan alltså. Slipper man aldrig undan från den?

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0