:s

Dagen idag har i vart fall inte varit sämre än gårdagen, men det var väl kanske svårt att överträffa den? *suck*
 
Är inte på humör att göra annat än ligga i soffan egentligen, fast det gör jag inte för jag jobbar så mycket och så tränar jag - det enda som faktiskt går himla bra just nu!! Tränar ca 40 min varje morgon innan jag sticker till jobbet. Sedan jobbar jag över vareviga kväll just nu och dagen efter så börjar jag om. Samma cirkel, fast med tråkiga kommentarer från chefen.
 
Det.Tänker.Jag.Inte.Ta.
 
Jag har bara inte kommit på vad jag ska göra åt det än... :(
K
2013-02-06 @ 19:30:15
URL: http://motettliv.blogg.se

Kram på dig, det kommer att ljusna snart. Hoppas att det löser sig med chefen snart.
Kram'

Svar: Tack för dina ord, jag uppskattar dem verkligen! :)Kram
Fertilitetsresa

Önskan om ett barn
2013-02-07 @ 00:31:35
URL: http://onskanomettbarn.spotlife.se

Tråkigt för dig!!:( hoppas att det snart ljusnar! Kram

Svar: Tack :)Kram
Fertilitetsresa

Sindyrella1983
2013-02-07 @ 15:57:23

Men usch det där med chefen låter inte alls bra!! =( Hoppas du kommer på en bra lösning!

Jag känner igen känslan att bara vilja ligga isoffan, jag vill inte ens gå upp på morgonen, jag har noll % energi och glädje just nu.

Duktig du är som tränar, kämpa på!!
Kram

Svar: Tack för din pepp! :)Kramar tillbaka
Fertilitetsresa

Orättvisan
2013-02-07 @ 20:32:51
URL: http://orattvisan.blogg.se

Hej!
jag loggade in på min gamla blogg av en tillfällighet och fick se ditt meddelande! SJÄLVKLART kommer ni så småningom få samma fina resultat som vi! <3 Våran IVF-läkare sa något mycket tänkvärt inför det försök som lyckades: Tänk inte OM, tänk NÄR! <3 Kramar!

Svar: Tack :)Kram
Fertilitetsresa

JZ79
2013-02-07 @ 22:47:28

Duktig du är med träningen!!
Jobbigt läge med chefen :/

På tal om nått annat...hur länge kan en platå hålla på? Har nog fått min första nu..stått still i 3 dagar..

Kramkram

Svar: Inte för att vara negativ men förr eller senare skulle det ju komma, eller hur? Oftast höll de sig i 3-4 dagar för mig )kunde tom gå upp lite), som längst 2 veckor det var asjobbigt!Förhoppningsvis går det ner snart för dig, det positiva med det är att du antagligen tappar ganska mycket på en gång, kroppen kommer typ "ikapp" viktnedgången den missade under platån. Så var cool, din belöning låter dig bara vänta lite :)
Hur långt är det kvar nu?
Kramis
Fertilitetsresa

JZ79
2013-02-08 @ 20:38:41

Va bra du skrev att man kan gå upp lite vid platå, för det har jag gjort! :-o Har iofs inte gått på toa på 2 dagar nu, så kan ju bero på det :/ Bra att veta hur det funkar iaf =) Tur jag har kontakt med dig som vet hur det funkar och hur det känns att dieta på detta vis.
Idag är det 44 dagar kvar!! Jag har passerat halvtid :D Jag längtar efter nått att tugga på!!
Kramar till dig och ha en fin helg <3

Svar: Tuggar du sockerfritt tuggummi? Kan vara räddaren i nöden :)44 dagar, visst är det en härlig känsla att veta att du gjort över hälften? Du är fantastiskt duktig!! Och din belöning kommer!! Aldrig har väl talesättet "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" passat så bra?
Kram!!
Fertilitetsresa

JZ79
2013-02-09 @ 10:48:54

Jodå, tuggummi tuggad flitigt :) Men ett krispigt äpple hade varit fantastiskt gott :P

Ja det ordspråket passar mycket bra nu! :)

Svar: Hahaha kanske därför jag fullkomligt älskar rårivna morötter? Jag vill tugga!! Hahaha
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0