Bloggträff

Idag har vi återigen haft en bloggträff, sex stycken är vi som sitter och surrar i timmar! Fashineras av vad mycket vi har gått och går igenom. Tänk vad många situationer och frågor vi ställts inför - vem hade kunnat ana? Det slår mig vad starka vi är! Vad mycket vi klarar av, för att vi måste för att det inte finns några alternativ - allt i vår dröm till vårt barn :)
 
Älskade, älskade barn, om jag bara visste vad som krävs för att jag ska få hålla dig i min famn?
Rebria
2013-06-09 @ 23:17:41
URL: http://rebria.blogg.se

Vad trevligt det låter, önskar jag hade bott lite mer åt ert håll!

Svar: Ja det är värt mycket :) Vi får stötta varandra såhär istället! Kram
Fertilitetsresa

Elin
2013-06-10 @ 09:47:42
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com

Om man bara kunde veta innan man börjar att efter x antal gånger av "denna typen" av behandlingar och "så här" lång tid så skulle man inte må så dåligt som man gör, tror jag!

Jag hoppas verkligen att du får bli en mamma snart för du är verkligen en härlig person!
Kram och tack för idag!

Svar: Eller hur?! Då hade ju allting varit såå mycket lättare!! Tack för dina snälla ord :) Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0