Nu bör det väl vara lugnt ett tag?

På senaste tiden har jag inte orkat engagera mig så mycket vad det gäller kosten och träningen. Det betyder inte att jag har slarvat en massa, men jag har haft mina tankar på helt annat håll och jag har inte ansträngt mig lika mycket som jag brukar. Och med den senast tidens motgångar har jag bara inte orkat stå emot så mycket annat. Så det har speglat sig i kosten tyvärr...
 
Förra gången hos dietisten hade jag gått upp 1,5 kg på en månad (för övrigt första gången vågen pekat uppåt sedan oktober), vi får se vad den visar på besöket nu i veckan.
 
Men nu tror jag inte att det är möjligt att få så himla många fler dåliga nyheter? Jag hoppas att det ska vara lugnt på den fronten nu under sommaren i alla fall.. Så nu ska jag försöka växla upp en del på träningen och kostreglerna, men samtidigt också försöka glädjas mer av livet här - nu - och ser fram emot en skön sommar med min underbara make



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0