Ny början...

Sorry för att jag inte har skrivit på några dagar. Men jag vet inte vad jag ska skriva? Det mesta är svart just nu, känns inte bra att bara skriva hur dåligt jag mår, hur ledsen jag är - det känns som om jag tigger om pepp och det är inte min stil. Jag lider mest i det tysta, håller ett stenhårt "glatt face" utåt och gråter inombords. Min chef frågade hur jag mår och hur det går och jag svarade ärligt "åt helvete". Då påpekade han just det, att inget syns utåt. Nej, för jag orkar inte visa min sårbarhet. Det är anledningen.
 
Fast EN sak var positiv idag - jag har fått min mens! Fatta det, jag har inte haft mens sedan i påskas, det är 12 veckor sedan (pga. av nedreglering och avbryten ivf-behandling)! Äntligen är kroppen som den ska igen? På så vis ser jag mensen som starten på något nytt. Förhoppningsvis gott!
K
2013-06-19 @ 21:33:51
URL: http://motettliv.blogg.se

Stora kramar till er båda!!

Svar: Gulliga du!! TAck!! :) Kramar
Fertilitetsresa

Mary
2013-06-20 @ 07:27:51
URL: http://dufattasmignu.blogspot.se

Visst är det sjukt att man helt plötsligt blir glad när mensen kommer?! Den som man så hoppas ska hålla sig borta.
Fast det är väl en liten tröst i eländet att det är något som funkar iallafall...

Kram

Svar: Ja den är både slutet och/eller början liksom! Gott och ont... Men precis som du känner blir det också en lättnad att få bekräftelsse på att det funkar som det ska - utan det är inget möjligt ju?! Kram
Fertilitetsresa

Anonym
2013-06-20 @ 14:48:02

Många varma styrke tröstekramar till dej!! //Maja

Svar: Tack jag behöver din styrka och kramar!!
Fertilitetsresa

JZ79
2013-06-20 @ 21:42:33

Va skönt att mensen äntligen kommit.
Du får skriva precis vad du vill vännen, det är din blogg och om du är ledsen och tycker allt är för jävligt så ska du skriva det om du vill. vi finns här oavsett och stöttar dig. Stor kram fina du och hoppas ni får en fin midsommarhelg!

Svar: Ja det är lite läskigt när det går flera månader emellan även om jag vet orsaken... Tack för dina ord! Hoppas att du får en bra helg också!! Kramar och tack för att du peppar och finns i mitt liv <3
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0