Uppdatering

Fördelen med helg är att man får vara hur ledsen man vill, hur mycket man vill! Nackdelen är att det är typ det enda jag tänker på... Balansen mellan återhämtning och isolering är hårfin :(
 
Jag har oerhört svårt för att "rycka upp mig" vill egentligen inte göra något alls. Men jag inser att jag inte jan hålla på såhär. Jag måste vara aktiv och KÄMPA!! Dock saknar jag glöden, men den kanske kommer tillbaka till slut. 
 
Men nu ska jag lösa ikapp mig på allas bloggar. Jag hejar på Er (även om jag kanske inte kommentetar alla gånger)!!
Helena Fahlberg
2013-06-17 @ 17:21:16

Styrkekramar! Jag vet hur svårt det kan vara. Jag sitter i samma båt. Håller tummarna för dig! Maja

Svar: Tack snälla du!! Samma båt vad det gäller amh? Var befinner du dig nu? Tack för tummarna!! kram
Fertilitetsresa

Mary
2013-06-19 @ 09:01:39
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Hej,
inte varit här och kommenterat heller på länge, inte hunnit med att blogga själv ens en gång, semester och jobbstress gör att jag somnar så fort jag kommer hem från jobbet varje dag. Att ta vara på ljuva sommarkvällar är som ett skämt.

Hoppas du mår bra efter helgen, förstår att det är skönt och förjävligt på samma gång att ha ledigt och vara "själv". Under de mörka perioderna sa jag till mina vänner att bjuda med mig på saker så jag "bara" behövde tacka ja. Att ta egna initiativ var helt omöjligt.

Svar: Mmm. Jag vill inte ens ha roligt. Självömkan is tha shit just nu :(
Fertilitetsresa

Mary
2013-06-20 @ 10:57:20
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Jag förstår det. Roliga saker är ju bara waste of time när man är ledsen in i själen.

Svar: Ja så är de verkligen! Bullseye!!
Fertilitetsresa

Anonym
2013-06-20 @ 14:45:40

Hej!
Önskar dig en skön Midsommar!
Kan jag kontakta dig via vanlig e-post? mvh Maja

Svar: Vad fullig du är! Jag önskar DIG en glad midsommar!! Du får gärna maila mig, jag finns på [email protected] Kram!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0