Vi skjuter på Finlandsbesöket...

Egentligen hade vi bokat in oss för vårt första besök på Fertinova i Helsingfors för att diskutera äggdonation. Men det funkade inte. Det strulade med makens jobb och vi hittade ingen bra resa :(
 
Så jag mailade dem och de ringde upp, vi har bokat in nytt möte i juli. Det ska inte påverka vår plats i kön, där vi skrev upp oss i mitten av maj.
 
Jobbigt för själen att mixtra, men på lång sikt tror jag att det är blir bättre, kanske gör vi det till en semestertripp?
Sindyrella1983
2013-06-05 @ 08:58:19

Hur jag mår... Jo jag mår okej! Har börjat acceptera att detta försöket inte lyckades och tycker på något sätt att det är okej och att det ska bli lite skönt med en paus från allt vad hormoner heter.
Men självklart längtar jag till hösten när vi ska göra nästa försök, men det vet vi inte riktigt när det blir. Så nu ska jag ha en sommar där jag ska fokusera på min älskade sambo och vårt förhållande som lätt glöms bort i all kaos. Ska träna och dricka rosé i solen!
KRamar

Svar: Ja det ska du - och jag med! - träna, sola, dricka rosé och njuta av kärleken!! Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0