Blää

Jag mår skit är trött på hormoner. Nedstämd och trött, och hoppet har ebbat ut... :(

Bit ihop! Gaska upp dIg! Kom igen!!

 

Jag lyssnar inte på min egen hejarklackl :(

 
S
2013-05-06 @ 23:15:35
URL: http://varedu.blogg.se

Lyssna på min hejarklack då! HEJA! Du klarar det! HEJA!

Svar: JAA!! Det ska jag göra :) Tack för cheer:en!! Kramar
Fertilitetsresa

Elin
2013-05-07 @ 06:13:28
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com

Det blir verkligen för tufft ibland, men ge inte upp!! :)
Detta kanske är sista gången eller hoppet mot rätt riktning <3

Svar: Mmm vi hoppas på det, och FÖRSÖKER TRO på det... Kramar till dig!
Fertilitetsresa

SH
2013-05-07 @ 06:34:34

Ibland måste man få ha en nere dag. Tyck synd.Om dig själv i dag och Kom igen 200 gånger starkare i morgon !!!

Svar: Du har så rätt! Förr eller senare måste man ta tag i sig själv! Till viss del har jag gjort det nu. Men det kommer och går lite ambivalent sådär... ;)
Fertilitetsresa

Mary
2013-05-07 @ 08:14:43
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Vet att det känns förjävligt med hormonerna, ibland bara vissa dagar, men ibland mest hela tiden. Skickar en styrkekram att du tar dig igenom de här tuffa biverkningarna snarast. KRAM!

Svar: Tack för styrkan OCH kramen, det behövde jag :) Kram!
Fertilitetsresa

Sindyrella1983
2013-05-07 @ 08:54:01

Såklart är det jobbigt och man vill bara gräva ner sig emellanåt. Men när man har gjort det så kommer man igen, man hittar en gnutta engeri långt bak som man hämtar hem och njuter av, om bara så för en sekund och då blri allt lite lättare igen! Du har alla dina läsare som hejarklack, så lyssna på oss!
Du kommer ta dig igenom alla dessa hormoner!!!

Kramar

Svar: Åh vad bra du skrev det "du har alla dina läsare som hejarklack" - så är det verkligen! SÅdana som du ger mig så mycket kraft, ork och energi, stöd, kärlek och glädje :) Tack för att DU läser och kommenterar <3 Kram!!
Fertilitetsresa

JZ79
2013-05-07 @ 11:46:16

Det kommer gå bra denna gången!!
Heja heja!!!
<3 <3

Svar: Mmm vi hoppas på det, men jag är knappt försiktigt hoppfull... :s Kramar till dig!
Fertilitetsresa

tanniz
2013-05-07 @ 18:30:55
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Heja heja.. du ska minsann visa Sahlgrenska att det vist kan bli bebisar.. håll ut lite till bara.. heja heja :)
kram

Svar: Haha, ja just det SÅ kan jag ju hålla humöret uppe genom att tänka :) Kram
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-05-08 @ 19:19:12
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Åh, jag skickar ett gäng kramar härifrån också! Ibland känns det bara så, men jag tror du kan trösta dig med att allt beror på hormonerna. Dumma Suprecur!

Kram

Svar: Jaa! Jag hatar Suprecur!! :( Tack för kramen!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0