Det är mycket vi inte vet

Idag fick jag veta att en ung tjej på företaget har fått missfall. Sorgligt. Jag har ingen aning om hur långt gången hon var och inser även att jag har ingen aning om hur hon har haft det över huvud taget? Inte så konstigt, vi jobbar ju inte ihop. Men man får sig en tankeställare. Vad går människor i vår omgivning igenom? Vi har alla våra masker som vi sätter på oss när vi måste. Hur många av oss visar sig sårbara? Sorgen är närvarande. Men det är glädjen också. Yin och yang.
 
Ikväll visar jag extra mycket kärlek till min man, jag är oerhört lycklig att jag har honom i mitt liv



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0