+

Åh vad skönt att vara ledig mitt i veckan - bara ladda energi och mysa med mannen :)
 
Idag har jag fått glada nyheter från en "ivf-tjej" som har plussat för första gången!! Underbart och jag gläds verkligen helhjärtat när någon av alla oss som kämpar så hårt lyckas och får se det efterlängtade beskdet :)
 
Nästa gång är det kanske du som skriver till mig och berättar att du har fått ditt plus?
JZ79
2013-05-01 @ 22:15:45

Hoppas jag mailar dig om nån månad och meddelar just det =)
Tog första sprutan Gonal-f nu ikväll. Känns bra!
Mått risigt hela dagen, hoppas det vänder lite nu och jag får mindre biverkningar av sprayen..
Kramar!!

Svar: Vet du det hoppas JAG också!!! Åh vad skönt att få börja med sprutorna, då mår du snart mycket bättre :) Jag har mer än en vecka kvar till dess... Keep me posted ;) Kram
Fertilitetsresa

Camilla
2013-05-02 @ 07:51:54

Hej.
Jag har följt dig ett tag nu och din kamp... vi har kämpat för att få ett småsyskon till våran son och pga av pco hos mig och en massa komplikationer efter det akuta snittet så var jag inställd på att det nog skulle bara bli ett barn i familjen, som jag är väldigt lycklig för.

Men nu i morse fick jag ett plus på stickan.
Konstig och overklig känsla. =)


Svar: Åh vad roligt! Omtumlande förstår jag, men tänk att er kamp gav resultat - gav er det ni så hett önskade - GRATTIS!! =D
Fertilitetsresa

Langtarefterbarn
2013-05-02 @ 19:12:43
URL: http://www.langtarefterbarn.wordpress.com

Jag håller med dig om det där. När andra IVF-are får ett plus på stickan så är det ren och skär glädje jag känner. Annars kan det sticka i ögonen.

Svar: Mmmm *nickar instämmande* :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0