Tryggare kan ingen vara

Ny vecka! För min del känns det bra, då jag har fått massa energi från den gångna helgen :)
 
Jag har träffat vänner jag inte träffar så ofta, vi har uppdaterat varandra om vad som händer i våra liv. Jag berättade om behandlingarna, vad som gäller och vad vi står inför osv. Och vet ni? Det var inte jobbbigt alls, jag hade inte gråten i halsen eller tårarna brännande en enda gång. Det känndes bara bra, och helt normalt att berätta. Tänk vad skönt ändå! Så önskar jag att det kunde vara oftare! Såklart förstår jag att det denna gång berodde på att jag kände mig "trygg" plus att jag faktiskt själv ville berätta. Det är viktigt för mig att de vet. Och jag kännde deras stöd och deras förhoppningar om att vi ska lyckas.
 
Det är kärlek det
Langtarefterbarn
2013-05-13 @ 11:41:14
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Åh va härligt att höra! Strongt av dig att kunna berätta!
Kraaaam

Svar: Ycak! Ja det var skönt att berätta faktiskt :) Kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

Önskan om ett barn
2013-05-13 @ 14:17:28
URL: http://onskanomettbarn.spotlife.se

Härligt av dig att kunna bara berätta det! Och att det kändes normalt och sådär :)

Håller så många tummar för dig nu till den här behandlingen :) Kramar!!

Svar: Tack!! Jag behöver alla tummar och tår som jag kan få!! Kramar :)
Fertilitetsresa

C
2013-05-13 @ 19:13:41
URL: http://spyor.blogg.se

Starkt av dig! Verkligen stora steg framåt ju. Kramar

Svar: :) Kraam!
Fertilitetsresa

JZ79
2013-05-13 @ 22:28:27

Va skönt att du kunde berätta för dina vänner och att det kändes så bra för dig!!
Stor kram till dig <3

Svar: Ja verkligen :) Varma kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

Mary
2013-05-15 @ 10:47:40
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Åh så härligt det där lät. Vad fint att du kände dig trygg och lugn och att du var bekväm med att berätta. Kram till dig!

Svar: Ja :) Kram tillbaka!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0