Äter upp mina egna ord...

Känner nu att jag var lite kaxig när jag skrev inlägget Hönan Agda men jag kände så - DÅ!
 
Då myste jag av att var ruvare, det här är första gången som jag ruvar, med mina egna ägg kom jag aldrig så långt vid IVF-försöken. Jag älskade känslan av att veta att jag hade äggen i mig. Det kändes nära sedan de sattes in (mina fina fina underbara solstrålar!) och jag kunde behålla lyckokänslan och minnas den varje gång de "dumma tankarna" försökte komma till ytan. Nu börjar det bli svårare och svårare att trycka ned dessa tankar...
 
Jag ÄLSKAR den pepp som jag fick på mitt förra inlägg, utav er som talar om för mig att jag ska vara lugn, huruvida jag känner något eller inte just nu har ingen betydelse för resultatet på torsdag! Ni peppar verkligen, tack för att ni gör det!!
 
Men från att jag var nöjd och glad att vara ruvare och helst ville skjuta på testdagen börjar det nu bli en ren pina och tiden fram till torsdag känns lååång :(
 
Men men, det är bara att vänta hoppas - och att ni fortsätter hålla tummar och tår (och annat ni kan gripa tag i)!! ;)
Kärlek till Er
Onskan
2013-11-24 @ 22:15:38
URL: http://onskanomattbligravid.blogg.se

Håller både tummarvoch tår för er <3

Svar: JAAAAAA!! TAAAACK!! ;) kramar!!
Fertilitetsresa

Karin
2013-11-24 @ 22:40:00
URL: http://hurslutardet.wordpress.com

Heja heja heja! Håller tummar tassar och tår här!

Svar: Tack, behöver allt vi kan få! ;)
Fertilitetsresa

A
2013-11-24 @ 22:49:02
URL: http://ilngtansvrld.blogg.se

Håller tummarna och tårna att det nu äntligen ska bli er tur! :)

Svar: Taaaaack :) :)
Fertilitetsresa

K
2013-11-24 @ 23:03:49
URL: http://motettliv.blogg.se

Håller hårt alla tummar och tår. Ska säga åt katterna att de ska hålla sina tassar med :-D
Hoppas så för er skull, går själv och är smånervös varje gång jag kikar in på bloggen.
Kram!

Svar: Haha tack!! Kramar!!
Fertilitetsresa

Jakteneftertotallycka
2013-11-25 @ 00:53:53
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Du har kommit så långt nu, och det är bara naturligt att börja tycka att det är jobbigt då! Första dagarna är mysigast. Ju längre tiden går, desto värre blir det ju, för då vill man känna något, och veta resultatet.

Jag har en god känsla i magen. Hoppas den stämmer :) Tänk, det är fantastiskt att du är ruvare nu! Jag njuter med dig. Vet ju hur tufft det är när man inte kommer så långt, och den upplevelsen önskar man ingen. Och sen finns ju en hel drös med embryon som väntar på dig i frysen :) fast jag hoppas att du inte behöver dem på länge.
Kram!

Svar: Precis så är det! Jag hade en jättegod känsla i magen första veckan. Den är inte dålig nu men jag brjar bli så grymt nervös så jag känner inte riktigt känslan nu om du förstår vad jag menar? Tack för din fina kommentar <3 Kramar!
Fertilitetsresa

stina
2013-11-25 @ 07:09:49

Ni kan ju testa redan nu! Om det är positivt kommer det med största sannolikhet visa det!
Håller tummarna! Lycka till :)

Svar: Ja men tänk om det är minus? :(
Fertilitetsresa

Sindyrella1983
2013-11-25 @ 08:50:15

Åhh såklart hålls alla tummar och tår här! Och det är verkligen så dom alla skriver, symptom eller ej symptom så tidigt berättar egentligen ingenting. men jag vet hur det är, man analyserar varenda liten sekund och känner efter mer än man känt efter någonsin!

Försök hitta fina tankar och ett lugn så ska du se att det går snabbt till torsdag =)
Många kramar ♥

Svar: Vilket bra sätt du skrev det på! Du har rätt!! Tack fina du <3 Kram!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0