Jag har ändrat mig...

Nu har jag bestämt mig för att testa torsdag 28/11!
Jag mailade aldrig kliniken. Att INTE testa på torsdag betyder att jag förbereder mig för ett minus. Jag har lovat mig själva att jag SKA tro på detta (så gott jag förmår, vilket såklart inte kan vara 100 %).
 
Ja jag vet inte hur jag ska överleva torsdag dag om jag får ett minus, hur jag ska kunna ta mig till jobbet etc. Men OM det är ett PLUS så kommer jag ju flyga dit och sen sväva på moln - hur underbart som helst!
 
Så det blir gravtest om en vecka, för jag vill så gärna tro att jag är på väg att bli mamma :)
Fiffig
2013-11-21 @ 20:54:43
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Fy så nervös även jag kommer vara inför ditt test! Men jag har bra vibbar.

Tycker det låter skönt att du håller dig positiv, jag hade jättesvårt för det under mina tre ruvningar. Den senaste var nästan värst. Då var jag deppig och klättrade på väggarna redan från start.

Jag sjukskrev mig förresten båda gångerna som vi fick minus. Jag behövde nog det för att återhämta mig, inte för att det kommer behövas i ditt fall. Jag håller både tummar och tår.

Kram!

Svar: Jaa, jag gissar att det blir värre och värre för varje gång... Jag hoppas att vi inte behöver göra fler försök utan att det tar sig nu! Allt är lite lättare första gången, man jär ju mer (naiv?) hoppfull då :) Håll tummar och tår för mig, jag gör detsamma för dig!! Kramar
Fertilitetsresa

Tackan
2013-11-21 @ 21:36:19
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Oh det är då spännande . Jag var rent skräckslagen när jag testade. Tog nig tio test nu sista gången innan jag trodde på det. Men flesta gången var det ett minus. Sen kom plusset som blev lammet och sen mirakelplus nr 2 dom blev tussen .

Jag önskar du blir alldeles svag i knäna av lycka på torsdag , oavsett provsvsr skulle jag planera att va hemma.

Svar: Testade du innan TD då eller? Tack för att du hejjar!!
Fertilitetsresa

JZ79
2013-11-21 @ 22:14:42

Åh va spännande! Jag blir alldeles pirrig i magen :)
Ser framemot ditt positiva test och sen följa nästa anhalt på din resa. Kram

Svar: Åh jag hoppas verklign att det blir så!! Tack för att du finns med på min resa det betyder mycket <3
Fertilitetsresa

Plockigt
2013-11-22 @ 06:42:07
URL: http://plockigt.wordpress.com

Förhoppningsvis svävar du till jobbet 28/11.
Väntar, hoppas och hejar på :-) kram

Svar: Jaa jag vill verkligen det, men vågar knappt hoppas men jag vill åh vad jag vill!! Tack för att du finns och hejjar med mig :) Kraaam!
Fertilitetsresa

Fröken Klänning
2013-11-22 @ 16:19:02
URL: http://frokenklanning.wordpress.com

Håller stenhårda tummar för att ni ska glida fram på små gravidmoln nästa torsdag!

Tror nog att båda två har fastnat!

Svar: Åh älskar vad du tror - jag vill och jag hoppas!! Känns så skönt att läsa vad du tror, du slipper jag jinxa! ;) Många kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0