Ser fram emot morgondagen!!

Imorgon åker jag på semester med ett gäng tjejkompisar!! Känns väldigt välbehövligt och ska bli såå kul!!
 
så bloggandet kanske minskar under några dagar, men jag är ju snart tillbaka!!
 
Många kramar till alla Er fina läsare <3
JZ79
2013-10-22 @ 09:46:55

Å va mysigt med minisemester med väninnor :)
Kram!!

Mary
2013-10-22 @ 10:24:40
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Åh, ha det så himla härligt! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0