Starten har gått, just nu händer det inte mycket i loppet...

Jag har ju redan inlett min äggdonationsbehandling även om det inte riktigt känns så. För en vecka sedan tog jag nedregleringssprutan Och om ytterligare en vecka ska jag börja ta Östrogentabletterna. Så jag är igång! Med mycket blandande känslor...
 
Jag lämnar lite smårapporter till kliniken men annars händer det inte så mycket. Jag har bokat vul till i början av nov och sedan är det i mitten på nov som ägginsättning är planerat...
 
Jobbar väl mest med tålamodet och mitt eget humör :s
Sindyrella1983
2013-10-21 @ 09:39:08

Förstår att det är med blandade känslor ni är igång, inte alls konstigt. Vilket träffande uttalande i förra inlägget... Att det är svårt att glädjas eller tycka det är roligt när man vet hur ont det gör att misslyckas. =(

Jag har testdag idag, men brösten slutade ömma i helgen, magen gör ont som mensvärk och gravtestet imorse var helt blankt. Men jag har iallafall varit och tagit blodprov för graviditetstest som jag får svar på imorgon. Så hoppet är ju inte helt ute men det känns avlägset tyvärr...
Kram ♥

Karin

Härligt att du är igång! Hoppas medicinerna gör susen och att slemhinnan blir tjock och fin nu inför behandlingen. Massa lyckönskningar till dig nu! Nu jäklar hoppas vi det är din tur!!

Svar: Tack för lyckönskningarna!! :) Kramar
Fertilitetsresa

plockigt
2013-10-21 @ 17:46:02
URL: http://plockigt.wordpress.com

Förstår att det återigen är blandade känslor... Kram till dig <3

Svar: Tack fina Du <3
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0