varje år samma sak

Vad är det med den här tiden på året egentligen? Jag har huur mycket som helst att göra och allt borde ha gjorts igår men kommer inte ens göras imorgon.. Tidsbrist är bara förnamnet och då är brist på energi efternamnet :(
 
Ja det var då väldigt vad jag klagar då? Men så är det jag är less på mitt (ofrivilligt barnlösa) liv! Och ovanpå det är jag förkyld - en riktig "mansförkylning" ;) Det är såå synd om mig!
 
Nåväl, lite synd i alla fall... Hoppas att du har en bättre dag och kväll än mig. Kramar!
Hönsamaja
2013-10-16 @ 08:23:52
URL: http://honsamaja.blogspot.se

Det ÄR synd om dig!! :) En helt vanlig förkylning kan ju faktiskt ta knäcken på vem som helst.... Jag har hostat i snart två veckor, och på vårdcentralen anser de att det är för kort tid för att få hjälp. Men! Mina nätter blir sömnlösa, magmusklerna gör ont och jag är hes - efter allt hostande. Finns det verkligen INGEN hjälp att få??

Kram (från en gnällig förkyld medsyster)
:)

Sindyrella1983
2013-10-16 @ 09:03:18

Man måste få klaga och man måste få tycka synd om sig själv!!
Jag har också dragits med en förkylning en vecka nu ungefär och det är rätt frustrerande.
Idag är iallafall ruvardag 6 och jag känner ingenting... Min sambo klagade däremot på mitt humör igår, jag är tydligen mindre glad och trevlig just nu. Men det beror väl på alla hormoner jag trycker i mig.

Och igår fick vi veta att vårt andra fina embryo inte klarade sig till frysen. Så nu har vi inga i frysen och detta är vårt sista betalda försök... Är det lätt att vara glad då???

Kram

Svar: Usch jag förstår att det är tufft att det inte blev några i frysen. Men vi hoppas ju fortfarande på guld ändå!! Men jag förstår vad du menar. Kanske ska vi glädjas åt ditt dåliga humör?! ;) Jag hoppas på det iaf!! Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0