Övning ger färdighet, eller rättare sagt repition ger färdighet!

Helt sjukt egentligen vilken koll man har på sin kropp och sin cykel nu efter tre års försöka-få-barn-görandet. Ikväll äter jag godis. För jag är sugen på det. Varför är jag det? Jo jag ska snart få ägglossning. Det senaste året har jag ganska träffsäkert kunnat pricka in ägglossningarna på ren kroppskännedom (okej, ganska mycket spöken också men det beror nog främst på att cyklerna har varit helt upp och ner pga diet och hormonbehandlingar).
 
Men ägget förväntar jag mig först om ett par dagar ;)
 
Vad gör DU ikväll?
A
2013-09-30 @ 21:26:09
URL: http://hjartatbloder.bloggplatsen.se

Äter godis jag också. Engelsk kola, så gott! :-)

Svar: *tummen upp*
Fertilitetsresa

Sindyrella1983
2013-10-01 @ 10:35:05

Ja äggblåsorna var fina och slemhinnan på väg att växa till sig!! =)

Igår vid den tiden låg jag i soffan och konstaterade att jag hade glömt hur ont Orgalutran-sprutan gör... Fy vad det inte var roligt alls, och nu har jag ändå minst tre sådana kvar att ta. Men som min älskade sambo sa så är det ju för en fin sak jag gör det! Och då gör jag det med glädje trots smärtan!

mmm godis äter jag nästan varje dag =) Jag är en riktig "sucker" för socker!! Men jag försöker att hålla det på en "lagom" nivå, vad det nu är... =)

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0