Oväntat tuff start

Svårt att blogga eftersom det råder mobilförbud på avdelningen. Jag berättar mer i efterhand men skriver lite snabbt nu!

Det visade sig att jag hade moderkaksrester i livmodern så jag fick infektion med hög feber och svullen och inflammerad livmoder. Så det blev operation med skrapning av resterna. Det gick bra men dagen efter fick jag infektion i operationssåret. Så fortfarande hög feber och antibiotika intravenöst.

Jag är så matt ock orkeslös. Tur jag har en underbar man vid min sida!!

Som sagt, skrivet mer när jag kommer hem...

JZ79
2014-08-03 @ 10:06:34
URL: http://jz79.wordpress.com

Hoppas du mår bättre snart, kram!!!

Svar: Kramar tillbaka, tack för att du brydde dig - dina hälsningar betydde mycket :) :)
Fertilitetsresa

http://omlivetefter.wordpress.com
2014-08-03 @ 11:23:42
URL: http://omlivetefter.wordpress.com

Åh nej! Krya på dig!!!

Svar: Tack!! NU mår jag bättre och nu har jag äntligen publicerat första delen av förlossningsberättelsen :)
Fertilitetsresa

Maria L
2014-08-03 @ 15:13:04
URL: http://www.roligausbminnen.se

Stackars dig, vilken pärs det blev! Hoppas att du har ork att njuta lite av de båda små underverken och att du kryar på dig snart! Stort grattis till er!

Svar: Tack! Ja usch det var en riktig pärs :( Men NU mår jag bättre och nu har jag äntligen publicerat första delen av förlossningsberättelsen :)
Fertilitetsresa

Madeleine
2014-08-04 @ 08:19:29

Neeej vilken otur! Hoppas du snart är på benen igen!
Krya på dig! :)

Svar: Taaack :)
Fertilitetsresa

Hanna
2014-08-04 @ 11:32:43
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Stort grattis till er två små mirakel!

Hoppas du mår bättre snart, jobbigt med en sån tuff start när du bara vill njuta av era bebisar, krya på dig.

Många kramar

Svar: Tack! Ja de är helt otroligt fina mina små mirakel och jag njuter verkligen av dem!! NU mår jag bättre och nu har jag äntligen publicerat första delen av förlossningsberättelsen :) Massor av kramar tillbaka <3
Fertilitetsresa

Janet
2014-08-05 @ 02:23:14

Ovanligt med placenta rester efter kejsarsnitt! Krya på dig! Kram iteradafamilia

Svar: Eller hur??! Men tydligen satt navelsträngen väldigt hårt fast så resterna kom nog från det, tror de... Kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0