Barnlängtans Årsstämma

Idag fick jag kallelse till Barnlängtans Årsstämma på mailen:
 
Alla medlemmar i Barnlängtan kallas härmed till årsstämman 2014. Det är årsstämman som är föreningens högst beslutande organ och det är denna som fattar beslutet om Barnlängtans verksamhetsplan. Även styrelsens ledamöter, suppleanter och ordförande väljs vid mötet den 15 mars i Göteborg
 
Fast jag är ju redan uppbokad den 15 mars, då är det bloggträff. Hmm undrar om jag kan få dem att följa med på stämma måntro??
JZ79
2014-02-22 @ 19:23:55

Hmm..konstigt jag inte fått detta på mailen... Fast jag såg det på Facebook.. Ska kolla varför jag inte får mail från Barnlängtan..

Svar: Ja konstigt? Kram till dig! :)
Fertilitetsresa

C
2014-02-22 @ 20:22:59
URL: http://spyor.blogg.se

Gå på stämman :D Kommer säkerligen bli givande! Hade varit där själv med styrelsen om jag inte vore så upptagen med lilla Freja just nu. Kram

Svar: Ja får jag med mig de andra tjejerna ska jag definitivt göra det! Ha det så gott med Freja :) Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0