Lördag

Lördag och jag och maken ska kolla på Melodifestivalen :)
 
Idag är första dagen som jag har haft på mig mina gravidjeans och alltså man ser ju MER gravid ut med dem?! Märker att jag har fått en liten kula för jag kan inte dra in magen längre. Men jag känner mig fortfarande mest fet! :)
Madeleine v 15 (14+3)
2014-02-03 @ 22:01:24

Håller med om att man ser mer gravid ut i mammabyxor, de åker dessutom ner hela tiden så jag har redan efter tre gångers användning dragit sönder resåren upptill fastän jag försöker dra i byxorna istället...:( är inte vän med dem än så jag kör på vanliga byxor med uppknäppt knapp och skärp :) Mycket bekvämare tycker jag! :)

Svar: Haha jag känner såå igen mig i det du skriver!! Jag drar hela tiden. Även om det är skönt att slippa trycket på magen, saknar man även stödet... Vi är nästan exakt lika långt gångna du och jag! Idag = 14+1
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0