Tips på tvillingbloggar?

Igår fick jag tips om bloggen Ecochicas, tyvärr han den ingen "Graviditet-kategori" som underlättar, men jag ska kolla den i alla fall! :) Sedan kan jag rekommendera Erika kan berika som berättar utförligt om sin tvillinggraviditet och även har många bilder!
 
Är på jakt efter tvillingbloggar, har du några tips?
 
Jag vill läsa så mycket jag kan om tvillinggraviditet nu - helst att de har en länk till själva graviditeten :)
 
Jag får panik när jag kommer in på bloggar där något gått fel under tvilligngraviditeten, såsom att ena tvillingen har dött eller att ena eller båda har blivit allvarligt skadade. Så snälla länka inte till sådana bloggar - jag vill ha lyckliga bloggar där allt har gått bra :)
Fiffig
2014-02-02 @ 21:53:58
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Jag följde en blogg för något år sen men som inte uppdateras längre. Den hette amo ergo sum, googla det så hittar du den.

Handlar om en tjej som fick sina efterlängtade tvillingar efter många ivf-försök. Hon hade en komplicerad graviditet och blev precis som du sjukskriven tidigt för illamående har jag för mig, men födde två friska och fina killar till slut. Nu har hon en ny blogg.

Ska bli så kul att ses snart igen förresten!

Kram

Svar: Tack för tipset! Ja det ska bli jättekul att ses!! Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0