Svar på kommentar

Hej, vill börja med att säga grattis till dina tvillingar men du får gärna flytta din blogg till gravid istället för kategori vi kämpar!

Tack på förhand!

Hej Anonym, tack för grattis! Jag flyttar min blogg till gravid när jag går in i vecka 12, så du får ge dig till tåls i fyra dagar till :)

 

Jag förstår kommentaren. Men för alla oss som kämpar (för det slutar inte vid plus) är det ett oerhört stort och darrigt steg att flytta till "kategori gravid" - både här på bloggen och i verkliga livet! Jag har bestämt mig för att berätta efter mitt läkarbesök på tisdag (om allt går bra), då är jag i vecka 12. Då ska den mest kritiska perioden har passerats. ändrar jag detta till en gravidblogg. Men det är fortfarande många veckor kvar...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0