Träff ang Äggdonation/Spermiedonation!

Står du inför en äggdonation/spermiedonation eller har genomgått en äggdonationsbehandling/spermiedonationsbehandling? Vill du träffa mig och fler i samma "situation"? Jag tror att vi alla kan ha stort värde av det! Min tanke är att vi kan vara i olika skeden, dvs. någon/några står i ÄD/SD-kö, någon annan har gjort ÄD/SD, någon kan vara gravid genom ÄD (som jag!) eller SD och någon kan ha fått barn genom ÄD/SD. Vi kan vara varandras stöd och dem vi kan diskutera högt och lågt med!
 
Om du är intresserad maila mig: [email protected]
 
Var träffen kommer att hållas beror på vilka som anmäler intresse, dvs. var ni bor :)
Hanna
2014-01-06 @ 08:50:35
URL: http://Lifegoeson79.blogspot.com

Jag är ev sugen på att hänga med beroende på vart det blir, kan maila senare. Kram till dig

Svar: Det tycker jag! Det är flera som hört av sig redan och du är så välkommen såå :) Kram!
Fertilitetsresa

Lilla E
2014-01-14 @ 08:34:13

Låter som ett jättebra initiativ!! Säger som Hanna, sugen på att hänga på beroende på när och var träffen blir av. Själv står jag och min man i kö för spermadonation. Vi är precis på gång att göra vårt första försök i Danmark då vi inte orkar vänta längre. Kram*

Svar: Kul! Du kan väl skicka ett mail till mig med samma text som här, så att jag har allt på sammma ställe? Maila till [email protected] Jag ska sammanställa allt, mn min dator strular just nu.. Återkommer till alla inom kost. Snart får jag nog neka fler som vill vara med för vi börjar bli många :) Kram!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0