Rapport från sjukhuset

Inlagd på sjukhuset för början på havandeskapsförgiftning, BB för "oförlösta mammor". Tiden går långsamt jag och maken fördriver tiden med att spela kort, läsa tidningar/böcker och titta på TV. Man får inte ha dator/padda/elektronisk utrustning så vi kan inte titta på film eller surfa. Så det är ganska drygt, vi har ju inga bebisar att gosa med som de andra mammorna/föräldrarna har.

Samtidigt är det tryggt och skönt att vara här där de har koll på en :)

Karin E
2014-07-12 @ 11:31:41

Vila du. Det blir sista gången på ganska länge.
Bra att de har koll - då kommer bebisarna snart!
Jag vet att du har en del förhoppningar om förlossningen.
Jag har gjort en förlossning av varje, ett snitt och en vaginal, och tycker att du tänker helt rätt. Om det går är en vaginal förlossning det bästa och roligaste. Men ett snitt är också helt ok. Jag hade verkligen inte ett dugg ont efteråt, även om det var lite hämmande att vara nyopererad. Förbered dig på allt och var öppen för att allt kan hända. Och stort lycka till!

Svar: Absolut jag är liiiite beredd på att det kan övergå till snitt, men hoppas att det funkar med vaginalt :) Tack för din kommentar! Kram
Fertilitetsresa

leah
2014-07-12 @ 12:41:15
URL: http://hael.blogg.se/

Säger det samma, Försök vila om du inte kan sova , ligg och blunda och vila dig. :D Lycka till

Svar: Taaaack :)
Fertilitetsresa

Mirakel
2014-07-12 @ 14:29:31

Aaaaww...lite trist...men tryggt!
Vad har de sagt då. ?
Kan man få ligga där i veckor m havandeskapsförgiftning. ?
0 erfarenhet av det!
Jag har börjat få lite förvärkar nu. ...
Igår rörde han sig inte som vanligt så åkte in o kollade. Men d verkade normalt..o idag bufflar det runt...
Fortfarande huvudet neråt.. (Lr ja iaf just då) men fullt rörligt o gott om plats...hmmm.
Kraaaamar till er!

Svar: Vet egentligen inte vad det är som krävs för vilket beslut de tar? Förutom om det går riktigt illa och blir akutsnitt (vilket kan ske inom en timma, läskigt...). Hoppas han ligger still tills han föds nu - keep me posted!! Kramar!!
Fertilitetsresa

Liv
2014-07-12 @ 20:18:32

Vill du ha boktips?
Kram!

Svar: Ja jättegärna!! :) Kramar tillbaka!
Fertilitetsresa

JZ79
2014-07-12 @ 20:24:26
URL: http://jz79.wordpress.com/

Passa på att vila. Snart är bebisarna här <3 Va rädd om dig vännen, kram!!

Svar: Tack :) :) Kram
Fertilitetsresa

Maja
2014-07-12 @ 21:06:37

Jag tänker på er! Skönt att du är på sjukhuset, de har koll på dig och barnen. Vila dig så mycket du kan! Du behöver det! Snart är era guldklimpar här<3<3 Jag håller tummarna!! Jag är så glad för er skull!! Lycka till! Styrkekramar! Maja

Svar: Tack fina Du <3
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0