Tisdag 15/7

Uppdateringar från sjukhuset kommer här!
 
CTG-kurvan var bra, även om det tog extra lång tid att registrera dem idag, då den ena låg och sov (var fööör stilla) och den andra levde loppan (var inte stilla nog för att kunna mätas) så det stod härliga till. Blodtrycket bra på 148/82. Äggvita i urinen som vanligt 3+
 
Läkaren bestämde sig för att kolla om livmidertappen var påverkad, vilket den var till viss del men väldigt lite. Jag kommer inte ihåg hur hon uttryckte det men den var typ mjuk men jag ör inget öppnad. Hon retade den lite extra (det var inte skönt) för att se om det påverkar något.
 
Just nu föds det många barn och förlossningen är full. Eftersom jag behöver dubbelt personal - 2 barnmorskor, 2 undersköterskor och 1-2 förlossningsläkare - vill de inte sätta ingång mig om de inte måste förrän de känner att de kan ta emot mig på bästa sätt. Så jag fortsätter att vara inlagd, göra proverna med mera, men planen är ändå att sätta igång med vid lämpligt tilllfälle. När det blir vet jag helt ärligt inte.
 
Men det närmar isg för var dag och jag börjar känna mig förväntansfull och nervös!
Åh vad jag längtar efter mina bebisar!!! =D 
Camilla
2014-07-16 @ 07:43:44

Förstår att du längtar, nu är det nära!

Maja
2014-07-16 @ 12:45:17

Snart är de här:-) Tänker på dig:-)
Sänder många styrkekramar och önskar er Lycka till!!<3<3<3

Svar: Tack snälla Du :) :) MÅnga kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0