Tröööött

Ja här är det lugnt, jag håller inte på att föda i alla fall, långt därifrån! :)
 
Är så himla trött! Visst sömnen på natten är ju inte särskilt bra, sover oroligt och vaknar sjuttioelva gånger. Varje gång jag går upp för att kissa vaknar jag och kan inte somna om på typ en timme. Och vet ni? Det finns absolut inget roligt på TV på nätterna!! :(
 
S¨jag sover på dagarna, en stund på förmiddagen och en stund på eftermiddagen. Kunde sovit ännu mer om jag tillät mig, men då är jag rädd att inte sova alls på natten. Fast det kanske inte är så dumt ändå att vända på dygnet? Kanske håller jag på att anpassa mig till bebisarnas dygnsrytm??
JZ79
2014-06-15 @ 20:19:18
URL: http://jz79.wordpress.com/

Jobbigt när sömnen inte vill infinna sig på natten. Tur i oturen att du är sjukskriven nu, tur du kan vila på dagen. Håller tummarna att ditt blodtryck håller sig bra och att du inte läcker mer protein. Vore ju bra om bebbarna vill stanna i magen lite till =)
Igår myste jag med en 3 veckors liten tjej <3 Så liten! Hon föddes i v 35 men allt går superbra :) Jag passar på att mysa med den lilla tills jag får en egen att mysa med :P
Kram

Svar: Ja det är det verkligen! Så jag stressar inte upp mig för det :) Du är så cool vet du det - din positiva inställning kommer du vinna med!! Kram
Fertilitetsresa

karin
2014-06-15 @ 21:12:19
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Sov när du kan! På slutet sov jag huller om buller, brydde mig inte om huruvida jag vände på dygnet eller inte. Man vet inte när det är dags och inte heller hur de följande dygnen kommer att se ut då.. Man sover ju inte särskilt bra på natten ändå, som du skriver. Det står faktiskt som tips i appen mot slutet att strunta i dygnets timmar och sova när man behöver, du kanske inte kommer så långt att du får läsa de tipset - så jag talar om det för dig istället ;)

Kram

Svar: Jag uppskattar att du talar om det för mig!! ;) Jag ska följa ditt råd! Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0