Energidag!!

Idag har varit en dag då energin har fyllts på! Idag var jag och maken hos barnmorskan och vi fick höra på underbara hjärtljud!! Tänk hur det griper tag i hjärtat att höra deras hjärtan slå - heelt fantastiskt!! :)
 
Vi bokade även tider fram till juni, från vecka 20 ska jag på kontroll varannan vecka och från vecka 30 blir det varje vecka (utöver det kontroller på Antenatal). Så vi kollade blodtrycket 140/80 och protein i urin som var okej.
 
Kan leva länge på känslan av att höra mina älskade bebisar <3 <3
Emilie
2014-03-26 @ 07:12:49

Åh, jag bara ler!

Svar: Jag med!!!!! =D
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0