Gravidappar för tvillingar?

Någon som vet om några bra app:ar? Helst de som rör tvillinggraviditet men andra tips uppskattas också!
 
Idag har jag följande appar:
 
Gravid 1177
 
 
Hello Baby
 
 
Gravidkalender
 
 
Roligt att få uppdateringar, tips och "onödig fakta" :)
Linda
2014-03-05 @ 12:38:15
URL: http://meumvita.blogspot.se

Jag hade en engelskspråkig app som hette Pregnancy. På ikonen var det en bild på en stor mage framifrån. Där fanns text för både vanlig grav och tvillinggrav. Tyvärr lyckas jag inte infoga bild annars kunde jag visat hur den såg ut.
Kram

Svar: Det finns flera olika pregnancy... Har du hela namnet tro? Verkar ju bra :) Kram
Fertilitetsresa

Madeleine
2014-03-05 @ 18:50:12

Jag använder Liberoklubben och Gravidguiden också utöver dem du har! :)

Svar: Tack för tipsen nu har jag också laddat ner dem! :)
Fertilitetsresa

J
2014-03-05 @ 22:04:05

Appen Mammamage (som du säkert redan har koll på) tipsar jag om till när bebisarna är födda!

Svar: Näe hade jag ingen koll på alls! Ska försöka komma ihåg den till när det är dags då... Annars får du påminna mig!! Puss & kram
Fertilitetsresa

Linda
2014-04-04 @ 20:19:55
URL: http://meumvita.blogspot.se

Tror appen heter Pregnancy Smiles. Det är en gravidmage på appens ikon.
Kram

Svar: Nu har jag hittat den - tack för tipset! :) kram tillbaka!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0