Inga djur i magen inte!

Här händer inte så mycket. Soffläge... Inget på Tv (värt att se)...
 
Tror förresten att jag känner bebisarna? Men det känns inte alls så som andra beskriver det? Det är ingen "fiskstjärt", "fjäril" eller "kattass". Snarare att det "bökar runt" så att magen spänns ut emellanåt? Ja jag vet inte? Det känns inte som jag trodde i vart fall?
Dustpuppy
2014-03-18 @ 20:31:03

Blir hela magen hård som en boll? Då är det sammandragningar. Sådant är normalt, men i och med att du är sjuk så bör du återigen kolla med tex 1177. I vissa fall är sammandragningar inte bra, och du har inte råd att ta risker med flunsan.

Om magen inte blir som en boll så är det nog någon som rör på sg!

/Dustpuppy

Stjärnfröken
2014-03-18 @ 20:43:39

Haha, när jag började känna av bebisen i magen kände jag exakt likadant. Att första tanken är fisk eller fjäril känns helt ologiskt för mig då jag ju faktiskt vet att det är en bebis därinne. För mig har det alltid känts som en busig liten bebis iaf, så inga djur i magen här heller. ;-)

C
2014-03-18 @ 20:44:29
URL: http://spyor.blogg.se

Det är säkert bebisarna som busar där inne :D Kramar

Ninni
2014-03-18 @ 22:26:03

Jag kände de första rörelsen exakt som typ buffar.. kan inte förklara det bättre.. alla säger ju som sagt fiskstjärt.. därför tog det ett tag innan jag förstod att de faktiskt va rörelser :) men de är det. och de är ju för härligt!

Svar: Åh jag tror jag VET. För NU tror jag att jag har kännt dem tre gånger och jag skulle också beskriva dem som "buffar", inget vispade pirrande eller fiskstjärtande! ;) underbart!!
Fertilitetsresa

spessartin
2014-03-20 @ 08:36:47
URL: http://spessartin.blogg.se

Haha, första gången jag kände bebisen så trodde jag att jag hade en rejäl fis på gång, men det var ju helt fel :)

Svar: Tror maken har känt på mina gaser i magen också i tron om att det var fosterrörelser :)
Fertilitetsresa

Leah / hael
2014-03-20 @ 12:35:30
URL: http://hael.blogg.se/

trodde jag höll på att få magknip första gången jag kände Jason . Sen flyttade de på sig så antog de var han ☺️

Svar: Haha ja det var ju bättre!! ;)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0