Ser fram emot helgen!

På lördag är det bloggträff! Tänk vi har hållit ihop och träffats i över ett år nu! Det känns både som lång och kort tid? Ska bli kul att ses!!
 
Sen på söndag har jag styrt upp en första "donationsträff". Vi som träffas står inför eller har gjort ägg- eller spermiedonation. Alltid lite nervigt när man ska träffa personer för första gången.. Men en av tjejerna träffade jag i Finland, hon gjorde äggdonationsbehandling på samma klinik som jag en dag tidigare och är nu gravid precis som jag (fast med en bebis), så där blir det ett roligt och efterlängtat återseende! =D
Jz79
2014-03-10 @ 22:11:26
URL: http://jz79.wordpress.com

Jag ser fram emot "donations-träffen" på söndag! Pirrigt såklart, men roligt!

Kram

Svar: Visst är det så? Men det kommer bli toppen!! =D Kram - snart irl!!
Fertilitetsresa

A
2014-03-11 @ 00:17:17
URL: http://hjartatbloder.bloggplatsen.se

Hoppas det blir trevliga träffar! :-) Jag är så otroligt glad över de fina band jag fått till människor tack vare bloggarna.

Skönt att du fick lyssna på hjärtljuden hos bm. Hon verkar toppen. Lycka till på fredag, hoppas ni får många fina bilder med er hem. Kram!

Svar: Tack fina du! :) :) Kramar
Fertilitetsresa

Emelie
2014-03-11 @ 11:46:51

Åh, så trist att jag inte kan på söndag! Men jag hoppas att jag får bli inbjuden igen om det blir fler träffar :)

Det verkar som att det börjar bli dags för oss nu, kön här har gått snabbare än väntat, jag väntar just nu på samtal och klartecken att börja äta progynon. Spännande och läskigt!

Svar: Oj vad spännande!! Keep in touch så jag kan hålla mig någotsånär uppdaterad!! :) Absolut får du komma med om det blir fler chanser/träffar! Kramar
Fertilitetsresa

Emma
2014-03-11 @ 16:24:18

Jag ser verkligen framemot att träffa dig och de andra i gruppen. Jag har aldrig varit på blinddate tidigare. Jag hoppas att vi får lite tid att prata om tvillingar och om tvillinggraviditet. Kram tvillingmamman Emma

Svar: Ja verkligen! Jag tycker det ska bli jättekul och för MIG är det fantastiskt att få prata med dig som har tvillingar - jackpot liksom!!! Snart ses vi - IRL!!! Kramar
Fertilitetsresa

Mirakel
2014-03-11 @ 20:53:45

Det ska bli såååå kul att träffa dig igen!
OCH alla er andra på söndag :)!!!

Svar: Tjohoo!!!! =D
Fertilitetsresa

J
2014-03-11 @ 23:26:29

Men så roligt för er alla!!

Crosan
2014-03-12 @ 11:43:39

Jag ser oxå fram emot att träffa dig och er alla på söndag!! Spännande och lite pirrigt!:))) Kram

Svar: Ja eller hur??! =D Kram!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0