TGIF

Äntligen helg!!! =D
 
Första veckan åter på heltid så är det inte utan att man känner sig lite sliten. Det ska bli så skönt med helg, få vila och bara va - det är det jag behöver! Såg på kontot att jag kommer få mina pengar från Försäkringskassan på måndag, känns bra, för att bara få halv lön känns om man säger så.. Så på måndag får jag känna mig lite rik, en liten stund i alla fall :)
 
Önskar Er Alla en riktigt skön helg - det är vi alla värda!
Kram
JZ79
2014-03-07 @ 20:17:44
URL: http://jz79.wordpress.com/

Vila och njut av helgen! Förstår det behövs om du börjat jobba heltid igen. Gött att FK levererar oxå :)
Jag har förresten skapat en blogg..inte direkt börjat skriva än...men bara så du vet :P Kram

Svar: Kul att du bloggar då kan jag följa dig :) Kram!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0