Nöjd efter sjukgymnastbesök!

Glömde berätta att jag var hos sjukgymnasten igår och jösses vad mycket hjälp jag fick!!
 
Jag frågade lite vad jag ska göra med mina svullna händer och fötter. Hon rådde mig att fortsätta ha stödstrumpor varje dag men att jag ska ta av dem om nätterna (det gör jag, men jag frågade om det kanske var bra att ha dem även under nätterna). Vad det gäller händerna tror hon att det är karpaltunnelsyndrom så hon bokade tid hos arbetsterapeut så att jag ska få handledsstöd (eller något liknande) för att undvika bestående men.
 
För foglossningen fick jag ett bälte som jag ska använda så mycket som jag vill. Utöver det fick jag även låna en TENS-apparat för smärtlindring, jag gillar den redan!
 
Dessutom fick jag ett glidlakan så nu går det helt plötsligt jättelätt att vända sig i sängen - kommer påverka mina sömnproblem på ett mycket positivt sätt :)
 
Har jag glömt något? Jo, jag fick lite förhållningsregler vad det gäller mina skor så att det inte ska påverka foglossningen ytterligare. Ja det var nog allt, jag gick därifrån med mycket mer än jag förväntat mig!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0