Ofrivilligt barnlösas dag

Idag 24 maj är Ofrivilligt barnlösas dag
 
 
Att se denna film drar mig tillbaka in i mörkret på en millisekund! Ångesten griper som en kall hand om hjärtat, denna överdjävliga tid, denna erfarenhet som jag önskar att ingen någonsin skulle behöva uppleva. Mörker, totalt mörker. Och tårarna rullar för mina kinder.
 
Känner så stor tacksamhet för de två liven som växer i min kropp. Men det har varit en resa hit, en otrolig resa, MIN fertilitetsresa.
 
Idag sänder jag alla varma tankar jag kan till er som står inför och är mitt i er resa
- kärlek, hopp och tröst till Er!!
Fiffig
2014-05-24 @ 08:35:12
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Lustigt. Jag delade precis nyss denna film på fb. I år vågade jag! Är så tacksam att jag i år "firar" denna dag med grynet i min famn.

Ta hand om dig och dina solstrålar!
Kram

Svar: Ja och idag kan du njuta som mor, med din fina dotter i din famn <3 Grattis morsan!! ;) Kram
Fertilitetsresa

Crosan
2014-05-24 @ 12:44:20

Åhhh vilken stark film och med den låten dessutom! Här strömmade tårarna ner för kinderna direkt! Känslorna kommer tillbaka och jag vill också ge en massa kramar till alla som kämpar!

I förrgår kom vår andre lille guldklimp till världen med dunder och brak, 11 dagar tidig. Finns inte ord för detta och vilken tacksamhet jag känner!❤️

Kram till dig och dina små i magen!

Svar: Åh vad underbart att höra om er guldklimp!! Du är såå värd all denna lycka <3 Många kramar
Fertilitetsresa

Maja
2014-05-24 @ 20:48:03

Hej!
En varm och rörande film. Jag är en jätteglad att dina filurer snart är här:-) Vi har nu gjort tre misslyckade behandlingar. Känns som vi snart inte orkar mer. Vi planerar en ny behandling början av juli:-) Jag håller tummarna för dig/er! Så spännande att de snart är här! Kram Maja

Svar: Det gör mig ledsen att höra att det inte lyckats än och hoppas innerligt att det kommer göra det i juli!! Var gör ni behandlingen då? Tack för dina tummar, jag håller dem åt er - och önskar lycka till oss båda!! Kram
Fertilitetsresa

Maja
2014-05-26 @ 07:39:46

I Spanien. Tack för att du håller tummarna!! Så spännande och underbart att de snart är här:-) Lycka till med allt som väntar!! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0