Val som värmer i hjärtat <3

I helgen har jag träffat några av mina bästa vänner, såå roligt att se dem igen! Vi bor ganska långt ifrån varandra så det är inte precis som att man har vägarna förbi och kan ses särskilt ofta. Jag och maken hade en viktig fråga till två av dem: vi undrade om de vill bli faddrar/gudföräldrar till tvillingarna. Och de sa JA! VI har funderat noga vilka vi ville ha och det kändes viktigt att det är några som känner till vår resa, vet att barnen blivit till genom äggdonation och även har varit ett stöd under denna tid. Och så är vi säkra på att de kommer finnas i våra liv, att de alltid kommer vara våra vänner :)
 
Så nu har vi tagit ännu ett viktigt steg i vårt fanmiljeliv och det känns riktigt bra! :)
J
2014-05-19 @ 13:23:19

Å, nu blir jag tårögd igen. Tack för förtroendet, känns helt fantastiskt. Underbart att ses i helgen. Kram till er alla!

Svar: Det är VI som tackar - så glad att ni kommer finnas i våra solstrålars liv ♥♥♥
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0