Bloggkommentar till Dig!

Ibland får jag frågan varför man ska uppge sin mailadress när man kommenterar? Först och främst vill jag förtydliga att det är valfritt, du väljer själv om du vill uppge den eller inte (en blogg.se-funktion) :)

Men jag rekommenderar dig att fylla i mailen för om jag svarar tillbaka på din kommentar så får du den även på mail.

Men som sagt, du väljer själv. Jag blir i alla fall glad för Din kommentar :)

Anonym
2014-09-20 @ 07:26:19

Oj har du fortfarande inte skrivit förlossningsberättelsen??

Svar: Jo det är ju det jag har nu :) Kolla föregående och efterföljande inlägg!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0