Förlossningsberättelse – del 1: Innan Du läser…

Förord

Sådär ja, nu har jag äntligen fått tid att sätta mig vid datorn. Men det blir bara korta stunder så det här kommer att resultera i många inlägg. Fast det är nog bra annars kommer det bli en jäättelååååång förlossningsberättelse!!

Det känns viktigt för mig att skriva ned vad som hände och hur jag upplevde det. Dels som en bearbetning men också som minne (på gott och ont), så denna ”redogörelse” är främst för mig själv men jag väljer att delge er mina bloggläsare som har varit ett obeskrivligt viktigt stöd under en lång resa :)

Jag vill dock redan nu säga att jag tänker inte tillbaka på min förlossning med positiva känslor, det känns som om det mesta som kunde gå fel gick fel, så ta ett beslut om du verkligen vill läsa min berättelse (nu?)! Om du snart ska föda själv är det kanske bättre om du omger dig av positivitet (då kan du ju istället läsa denna i efterhand)? Jag vill inte att du skräms eller påverkas negativt av min upplevelse. Alla graviditeter och förlossningar är individuella och unika – det här är MIN!

Ps. MEN! Jag kan redan nu tala om att berättelsen slutar lyckligt!! ;)

Kram

A
2014-09-16 @ 22:01:38
URL: http://milominmilo.blo.gg

Ser redan fram emot nästa del! :)

Svar: Kommer imorgon! ;)
Fertilitetsresa

Sindyrella1983
2014-09-17 @ 08:13:49

Hej! =)
Kul att du har en minut eller två över! Hoppas ni börjar hitta en vardag med två små bebisar. Kan bara försöka tänka mig hur mycket tid det tar. Men skönt att se livstecken =)
Vi började med sprutor igår! Som jag har längtat och väntat!
Många kramar ♥

Svar: Åh vad spännande! NU hoppas vi på detta - jag håller tummarna - keep me posted :) Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0