Mailen...

Ja som ni har förstått så ligger jag efter i en del - som till exempel mailen. Jag har inte varit inne på mailen [email protected] sedan jag blev inlagd på sjukhuset innan barnen föddes!! Det är typ två och en halv månad som mailen har varit obevakad... Sorry för det men jag har faktiskt TVÅ bra anledningar till att mailen har blivit åsidosatt! ;)
 
Så om du har mailat och väntat på svar vet du varför det inte kommit. Men nu bör det inte dröja så länge till - för nu dyker jag in i den igen!! :)
 
MEN hädaneftter kommer jag försöka gå in på den en gång i veckan. Så även om du inte kan förvänta dig svar från en dag till nästa som  tidigare så bör jag kunna fixa svar inom en vecka i alla fall :)
 
Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0