Snart så...

Heeej!! Har ni saknat mina inlägg? Jag är förvånad, förundrad och mäkta GLAD att se hur många av er som gått in varje dag och kollat bloggen!! Men det har faktiskt inte funnits tid att blogga. NU som först har jag börjat få lite tid för jag faktiskt kan göra något som jag inte måste göra! Så jag har nu för första gången satt mig ned och börjat skriva på min förlossningsberättelse - det kommer bli en lååång berättelse!

Jag gissar på att jag kan publicera den inom en vecka så välkomna tillbaka!!

Kramar 💖

Lotta
2014-09-10 @ 15:41:31

Grattis till er! Ska bli spännande få höra om din berättelse. Vad skönt att du hinner få liiite tid.

Svar: TACK!! :) Nu har jag publicerat första delen i min förlossningsberättelse!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0