Blogglust

Känns som om min blogglusta åter börjar komma tillbaka. Svårigheten är dock att ha TID att blogga. Fast om jag mobilbloggar ska det nog funka, men det är lite halvkrångligt att svara på kommentarer då... Tiden är också anledningen till att jag är dåligt uppdaterad på andra bloggar. När jag surfar på mobilen blir det typ bara Facebook, Instagram & Aftonbladet, sedan är "min surftid" slut ;)
 
Men men, vi får se, hinner jag inte så är det ju för att jag prioriterar barnen (vakna tiden). Finns tiden där (dvs. när de sover) så skulle jag i alla fall vilja läsa mer om ER - mina läsare. Så ni som bloggar kan väl skriva en kommentar om vem ni är och om er blogg + bloggnamn? Om jag hinner kan jag lyfta fram er här på bloggen också :)
 
Kram!
Anonym
2015-08-06 @ 21:16:11

Hej! Anonym vill jag vara än så länge men jag följer dig då vi för ett år sedan fick veta att min sambo saknar spermier. Fötterna slogs undan på oss och det har tagit lång tid att resa sig. Dagarna går fortfarande upp och ned med många konstiga tankar. Jag bloggar på Vagentilldig.bloggplatsen.se läs och kommentera gärna mina knepiga tankar! :) kram

Svar: Klart du får vara anonym - det är ju JAG :) Jag menade mer lite hårdfakta, inget privat :) Tack för din kommentar kram
Fertilitetsresa

JZ79
2015-08-09 @ 21:44:48
URL: http://jz79.wordpress.com

Hejhej :) Du vet ju vem jag är så du lär väl inte missa min blogg..men kanske någon annan kan ha nytta av det jag och min man gått/går igenom. Vi har efter ivf på SU, ÄD i Åbo tillslut blivit gravida genom dubbeldonation i Aten 😊 Min blogg hittar ni här: jz79.wordpress.com
Kram på dig kära du, tycker vi bokar in en dejt nån dag 😘

Svar: Japp och det är jag GLAD för att jag gör <3 Jag ska lyfta fram din blogg en dag här lite längre fram :) Kramar!!
Fertilitetsresa

Liv
2015-08-11 @ 05:39:20

Jag sitter just nu på Arlanda och väntar på mitt flyg som går om en timme. Flyget ska ta mig till Helsingfors för insättning av (förhoppningsvis) två embryon. Det du tidigare skrivit på din blogg gav mig mod :) Tack!Och kram!


Svar: Vad härligt att JAG får vara med och skapa liv!! ;) Hoppas det har gått bra med ALLT!! Många kramar
Fertilitetsresa

Sindyrella
2015-08-14 @ 09:18:27

Kul att du börjar få tillbaka din blogglust, jag gillar att läsa din blogg. Dock förstår jag att det kan vara svårt att hinna med när man har två små =)
Här tickar tiden på så smått. Var inne på förlossningen häromdagen på grund av sammandragningar som inte riktigt ville släppa. Men allt var bra med bebis och ingen påverkan så det var skönt. Jag själv har lite hög temp och en vilopuls på 100... Men annars är det bra =)

Hoppas du njuter av sommaren och bebisarna! (som väl börjar bli stora nu)
Kramar

Svar: Hej fina DU <3 Ja de har fyllt ett år!! Galet men det är så häftigt att få vara med i deras utveckling, moderskapet är välsignat underbart härligt (superlativen flödar!! ;) ) Åh vad du kommer älska det!! Många kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0