Imorgon ska det mätas!

Imorgon ska jag till gynläkaren och mäta slemhinnan! Jag har ingen aning om hur tjock den bör vara? Någon annan som vet?
 
Tänk förra gången jag gick igenom detta hade jag haft full koll och vetat allt i förväg och sedan ställt alla adekvata frågor. Samma procedur, ändå helt olika :)
 
Håll tummarna för att tidsplanen hålls ❤
 
 
SuzieZ
2019-12-10 @ 16:18:49

Vad sa gynekologen? Tror att min var 8,5mm och 3-skiktig och det tyckte han såg bra ut!

Svar: 7,8 mm och tre skikt <3
Fertilitetsresa

Anonym
2019-12-11 @ 00:27:28

Jag håller tummarna för att det gick bra. Jag tror bestämt att min slemhinna var 7,5 mm ena gången, 8,5mm andra gången och det gick vägen bägge gångerna 😊 Lycka till!!

Svar: Tack för svar <3
Fertilitetsresa

Anonym
2019-12-11 @ 00:29:47

3-skiktig var den också bägge ggr 😊
Jag håller tummarna hårt! ❤️

Svar: Tack för svar <3 Den var treskiktig :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0