Jag har en plan!

Ikväll ska jag på kräftskiva med ett härligt gäng tjejer!
 
Det är ett nytt tjejgäng för mig, jag har inte känt dem så länge, men de verkar verkligen vara ett underbart gäng! Men med tanke på senste festen jag var på så är det inte utan att jag är lite nervös. Men denna gång så har jag en plan på vad jag ska göra om jag får frågor om barn som jag inte vill svara på: jag ska säga som det är eller säga att jag inte vill prata om det. Om det inte funkar så går jag därifrån. Dvs. går ifrån personen, byter bord, men stannar kvar på festen. Funkar inte det går jag därifrån.
 
Men jag hoppas verkligen att jag slipper allt obehagligt och försöker ladda för en rolig kväll!!
 
Vill tacka er läsare för ert ovärderliga stöd och hoppas att NI får en toppenhelg!!
Kramar från mig
Anonym
2012-08-31 @ 14:33:28
URL: http://snartbebis.wordpress.com/

Å, det låter som en bra plan! Säg så mycket som du orkar och gå om det blir för mycket. De allra, allra flesta brukar ju känna att det är lite känsligt och låter bli att fråga vidare. Hoppas du får jätteroligt! /Johanna

Svar: Det gick bra! Fast jag behövde aldrig sätta planen i verket :)
Fertilitetsresa

/h
2012-08-31 @ 17:25:10
URL: http://plockigt.wordpress.com

lycka till. heja heja!

Hanna
2012-09-02 @ 08:33:02
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se

Hoppas att kräftskivan gick bra!! Kram

Svar: Slapp frågor så jag kunde andas ut!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0