27 dagar har gått - 63 kvar!

Jag jag har som sagt var en svacka, just nu känns det inge kul alls faktiskt :(
 
Tack för ert stöd och för era goda råd! Jag har tagit åt mig dem och bestämt mig för följande:
just nu ÄR dieten prio 1 -  genom den hoppas jag lyckas fantastiskt med IVF:en så där ligger mitt fokus. I övrigt så tänker jag faktiskt tillåta mig att vara deppig! MEN när dieten är slut ska även mitt svårmod vara det (om inte förr)!!
 
Jag inser dock att det säkert är dieten som även bidrar till att jag mår som jag gör just nu... Jag ska ta upp detta med sköterskan vid nästa invägning, men jag tror bara att hon kommer säga att det är en vanlig biverkning? Det hade dock varit mycket lättare om jag hade gått ner mer, står näst intill still på vågen just nu: -0,3 kg på en vecka - det blir avsevärt jobbigare att kämpa då :(
 
63 dagar kvar med mina shakes! Ju mer vikt jag tappat desto närmare står jag förhoppningsvis en son eller dotter :)
 
 
Ingen uppoffring är för stor i kampen till vår dröm om vårt barn :)
 
 
 
 
Mary
2012-11-18 @ 19:18:00
URL: http://dufattasmignu.blogspot.se

Jag har ingen aning om hur det är att kämpa med vikten. Eller jo, jag har kämpat med att gå upp i vikt fast det har bara handlat om några kilo.

Däremot kämpar du mot ett mål. Du har en fantastisk målbild: ett barn.
I den mån du kan får du fokusera på barnet. Dieten är en bit på vägen, något du måste gå igenom.

Fortsätt kämpa!

Kram

Svar: Tack för din pepp!! :D
Fertilitetsresa

Lilla S
2012-11-18 @ 19:21:57

27 dagar på enbart Shakes. Jag säger bara WOW du är duktig du!! Imponerande.

Svar: Tack snälla Du, jag blir glad åt ditt beröm! :)
Fertilitetsresa

L
2012-11-18 @ 19:31:46
URL: http://thatsliife.wordpress.com/

VA, kör du bara shakes så länge?Gud vad jobbigt. Får jag fråga hur mycket du väger och hur mycket du vill gå ned? Kram L

Svar: Japp... När vikten går ner går det bra, men när den står still känns det asjobbigt att vara hungrig och stå ut med dieten :sJag har valt att inte berätta hur mycket jag väger (en känslig fråga för mig) eller hur mycket jag vill gå ner. Men jag kan säga såhär: andra i studien har gått ned 10-17 kg. Just nu har jag i alla fall gåt ned ca 40 % av det jag hoppas att jag ska gå ned :)
Kram tillbaka!
Fertilitetsresa

J
2012-11-18 @ 20:39:25

Riktigt riktigt bra jobbat!! En tredjedel gjord! Kan tänka mig att det är tufft men kan tänka mig att målet gör att det känns lite lättare. Kram

Svar: Yes! Utan detta målet hade jag aldrig gett mig in i detta... :) Kram
Fertilitetsresa

Viktkamp
2012-11-19 @ 20:32:20
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kämpa på!

Svar: Taack :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0