Att man alltid ska påminnas?

Jag och maken var på bio häromkvällen. jag tyckte det skulle bli skönt att göra något annat och skingra tankarna... Yeah right? Reklamen går på och jag är tillbaka i tankarna som jag spendera (nästan) varje minut med numera...
 
 
Min slutsats: uppenbarligen är jag inte vuxen än?
cohen
2012-11-30 @ 20:28:02
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

också reagerat på just den reklamen... lägligt nog verkar den spelas just när vi pratat om barn/barnlöshet/vårt problem/vår önskan/ vår status just nu/ vad-som-helst-som-har-med-barn-att-göra.... Det är precis som tv-människan bevakar oss o tänker "nu jäklar visar vi den här reklamen"... ;)

men en vacker dag kommer vi se på den med andra ögon o tänka "fan vad ballt, sådär blev X till".

:)

Svar: Jaa det är vad jag hoppas :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0