Usch och blä!

Varje morgon tar jag min kalla kaffeshake, det funkar helt okej. Den är inte så särskilt söt vilket funkar bra för mig. Ikväll testade jag sparrissoppan och den var avskyvärd - såå hemsk!!
 
Grön sparris äter jag i vanliga fall gärna (helst med lite smält smör på).
Men vit sparris på burk har jag aldrig gjillat - avskyvärd smak!
 
Jag antar att det var den vita sparris i soppan - usch - never again!
Hanna
2012-10-31 @ 09:32:13
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Har läst ikapp lite nu efter semestern! Strongt gjort att genomgå dieten! Jag håller tummarna för dig! Förstår att det måste vara riktigt jobbigt!
Kram till dig!

Svar: Tack! Och välkommen tillbaka :)Kraam!
Fertilitetsresa

Önskan om ett barn
2012-10-31 @ 12:31:19
URL: http://onskanomettbarn.spotlife.se

Du är så duktig med dieten!!
Håller alla tummar och tår för dig! :)

Svar: Tack, jag behöver dem - allihopa!! ;)
Fertilitetsresa

alexandra
2012-10-31 @ 19:09:24
URL: http://mlbloggen.blogg.se

har du ingen smak du gillar? :(

Svar: Jo faktiskt - hittills hela två stycken - varma soppan och chokladpuddingen! :p
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0