Håller andan till imorgon

Jag har inget direkt att rapportera. Har inte blött mer idag. Pga. det som hänt är jag så kroppsmedveten hela tiden. Överanalyserar allt. Jag har varit väldigt trött hela helgen och sovit flera gånger per dag. Jag hoppas såklart att det är ett tecken på att jag fortfarande är gravid.
 
Men jag vill inte tänka vare sig. Det är ingen mening att ta ut sorg i förväg. Så jag försöker skjuta bort onda tankar och vara "nollställd" istället. Det går sådär. För tankarna kommer tillbaka hela tiden :(
 
Imorgon bitti ska jag och maken på inskrivningssamtal till barnmorskan Jag hoppas de kan hjälpa mig att ta reda på hur det ligger till. Jag antar att det bästa är att kräva nytt S-HCG?
 
Håll tummarna för oss imorgon!!
tanniz
2013-12-08 @ 17:54:51
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Mina tummar är självklart dina imorgon.. tror det är rätt att inte ta ut sorgen i förskott... för allt kommer säkert att gå bra.. boobisarna ömmar fortfarande?
kram

C
2013-12-08 @ 18:43:41
URL: http://spyor.blogg.se

Håller tummarna stenhårt inför morgondagen! Kramar

Svar: Tack snälla du!! kramar
Fertilitetsresa

Emilie
2013-12-08 @ 20:39:35

Håller mina tummar hårt! Kram till dej starka kvinna!

maja
2013-12-08 @ 22:01:40

Jag blödde av o till i flera veckor efter +. Allt var bra. är jättevanligt! Speciellt vid ÄD. Jag lugnades med hcg-tester undr tiden fram tilll VUL. Be om sådana!

Anne
2013-12-08 @ 22:14:14
URL: http://www.anneutane.blogspot.com

Väldigt tråkigt att du ska behöva få ha den här oron! Ni kan göra ett tidigt VUL och se om det finns en uppklarning och då kan de också eventuellt se var blodet kom ifrån. OM jag var er skulle jag ringa gyn och få en tid. Det får du om du uttrycker din oro och önskan att få kolla var blödningen kom ifrån. Lycka till!

Camilla
2013-12-08 @ 23:15:26
URL: http://millancolin.blogspot.se

Du skulle bara veta hur hårt jag håller tummarna att allt går bra! Det bara måste vara eran tur nu!
Att du inte blöder längre måste vel vara ett gott tecken?
Usch jag blir så bitter över att vägen till ett barn kan vara så lång, krokig och kännas så hopplös emellanåt för vissa människor. Kram!

Camilla
2013-12-08 @ 23:15:30
URL: http://millancolin.blogspot.se

Du skulle bara veta hur hårt jag håller tummarna att allt går bra! Det bara måste vara eran tur nu!
Att du inte blöder längre måste vel vara ett gott tecken?
Usch jag blir så bitter över att vägen till ett barn kan vara så lång, krokig och kännas så hopplös emellanåt för vissa människor. Kram!

Hanna
2013-12-09 @ 07:26:39
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Håller tummarna! Bra att du inte blöder längre, ser det som ett gott tecken!!
Vet precis hur du känner dig.
Många kramar

M&M
2013-12-09 @ 08:30:11

Håller tummarna här också, allt vi kan. Stort lycka till idag!

mochms
2013-12-09 @ 10:29:54
URL: http://mochms.wordpress.com

Jag tycker helt klart att du ska kräva hcg-test. Jag tror nog (och hoppas) att barnmorskan har förståelse för varför och inte sätter sig emot.

Håller tummarna!

Fröken Klänning
2013-12-09 @ 12:28:24

Håller alla tummar och hoppas så mycket att allt är som det ska.
Kram

JW
2013-12-09 @ 13:11:45
URL: http://drommaromsmatt.wordpress.com

Hej vännen!

Hoppas det har gått bra i dag hos BM och att ni fick bra hjälp!

Stora kramar!!!

Sindyrella1983
2013-12-09 @ 15:42:32

Hej!

Tänkt på er massor av gånger idag, hoppas det gått bra hos BM Och att ni fått lite mer svar.

Kram ♥

Maja
2013-12-09 @ 20:00:39

Hej! Jag tänker på er och hoppas att allt gått bra idag.Många varma styrkekramar!<3

M
2013-12-09 @ 20:09:51

Ånej, vad jobbigt att det blev så här! Håller tummarna riktigt hårt för er. Och som flera andra säger är det jättevanligt. Jag blödde också av och till i början, i mitt fall fram till vecka 9 ungefär. Det gick bra ändå, men fy faaan vad svårt det är att tro på det vissa stunder. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0